საწრეო მუშაობა
წრის სახელწოდება: ჩვენ ვსწავლობთ მათემატიკას
მასწავლებელი: ციური ჟუჟუნაშვილი
სკოლა: სსიპ ქაქუცა ჩოლოყაშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის 178-ე საჯარო სკოლა
წრის მოკლე დახასიათება: წრის მიზანია, მოსწავლეებში მათემატიკისადმი ინტერესის
გაღვივება, ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი უნარების განვითარება. საგაკვეთილო
პროცესში გამოვიყენებ სხვადასხვა აქტივობებს, სავარჯიშოებს, დამხმარე მასალას,
ამოცანებს და თავსატეხებს. ყურადღებას გავამახვილებ მათემატიკური უნარ-ჩვევების
(მსჯელობა, კომუნიკაცია, ამოცანების ამოხსნის უნარი) განვითარებაზე. მოსწავლეები
იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული მათემატიკური საკითხების გაღრმავებასა და
განმტკიცებაზე,რაც მოსწავლეებს დაეხმარება გააუმჯობესონ ეროვნული სასწავლო
გეგმით განსაზღვრული შედეგები. მოსწავლეებს შევთავაზებ მრავალფეროვან
აქტივობებს, მეცადინეობა ხალისიანი და საინტერესო რომ გამოვიდეს. გამოვიყენებ
შემდეგ რესურსებს: დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები, მაგნიტური დაფა, მარკერი,
პროექტორი,საჩვენებული ჯოხი, მანიპულატივები, ბუკები, დავალების ბარათები,
ფერადი წებოვანი ფურცლები, შუქნიშნის ბარათები.
წრის მოსწავლეთა სია:
- აბრამიშვილი თეკლა
- ჩიღოშვილი გიორგი
- ფოსური ვალერი
- ჩაჩანიძე გიორგი
- ხახვიაშვილი თორნიკე
- ტეხაშვილი ანაბელი
- ცხვედიანი მარიამი
- მინასიანი ვლადიმერი
- ნასიბოვი ველი
- მაზანაშვილი მარიამი
წრის პროგრამა
მე-4/ე კლასი
2017-2018 სასწავლო წელი, II სემესტრი
მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთჯერ - ოთხშაბათს
N
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების
რაოდენობა |
1
|
17.01
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა.
სიგრძის საზომი ერთეულები-კილომეტრი/მილიმეტრი
|
1
|
2
|
24.01
|
მასის საზომი ერთეულები-ტონა/გრამი
|
1
|
3
|
31.01
|
შემაჯამებელი სამუშაო №1
|
1
|
4
|
07.02
|
მრავალნიშნა რიცხვების შეკრება
|
1
|
5
|
14.02
|
მრავალნიშნა რიცხვების გამოკლება
|
1
|
6
|
21.02
|
ამოცანები მრავალნიშნა რიცხვების
შეკრება-გამოკლებაზე ზოგადი უნარების გამოყენებით.
|
1
|
7
|
28.02
|
შემაჯამებელი სამუშაო №2
|
1
|
8
|
07.03
|
მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება ერთნიშნა რიცხვზე.
|
1
|
9
|
21.03
|
მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება ორნიშნა რიცხვზე.
|
1
|
10
|
28.03
|
მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება სამნიშნა რიცხვზე.
|
1
|
11
|
04.04
|
მრავალნიშნა რიცხვის ერთნიშნა რიცხვზე გაყოფა.
|
1
|
12
|
11.04
|
ნაშთიანი გაყოფა
|
1
|
13
|
18.04
|
ამოცანები მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება-გაყოფაზე
ზოგადი უნარების გამოყენებით. |
1
|
14
|
25.04
|
შემაჯამებელი სამუშაო №3
|
1
|
15
|
02.05
|
მანძილის,სიჩქარისა და დროის განსაზღვრა.
|
1
|
16
|
16.05
|
განტოლება
|
1
|
17
|
23.05
|
მონაცემთა ანალიზი.დიაგრამა.პიქტოგრამა;
|
1
|
18
|
30.05
|
პრიზმა,ცილინდრი,სფერო.
|
1
|
19
|
06.06
|
შემაჯამებელი სამუშაო №4
|
1
|
დასწრების აღრიცხვა
წრის სახელწოდება: ჩვენ ვსწავლობთ მათემატიკა
მასწავლებელი: ციური ჟუჟუნაშვილი
N
|
გვარი
|
სახელი
|
თარიღი
|
ხელმოწერა
|
1
|
აბრამიშვილი
|
თეკლა
| ||
2
|
ჩიღოშვილი
|
გიორგი
| ||
3
|
ფოსური
|
ვალერი
| ||
4
|
ჩაჩანიძე
|
გიორგი
| ||
5
|
ხახვიაშვილი
|
თორნიკე
| ||
6
|
ტეხაშვილი
|
ანაბელი
| ||
7
|
ცხვედიანი
|
მარიამი
| ||
8
|
მინასიანი
|
ვლადიმერი
| ||
9
|
ნასიბოვი
|
ველი
| ||
10
|
მაზანაშვილი
|
მარიამი
|
მოსწავლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
- დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნისგაღრმავებაში?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუარა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
---------------------------------------------------------
- იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
---------------------------------------------------------
- რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მშობლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
- დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნისგაღრმავებაში თქვენს შვილს?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუარა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენი შვილისთვის?
---------------------------------------------------------
- იყო თუ არა შექმნილი მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემომოსწავლეთათვის?
---------------------------------------------------------
- რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
დღეს ჩატარდა პირველი საწრეო მუშაობა მათემათიკაში, გავიხსენეთ სიგრძისა და მასის საზომი ერთეულები.აგრეთვე შევასრულეთ ამ თემაზე სხვა და სხვა ტიპის სავარჯიშოები და ამოცანები. ბავშვები ძალიან გაახალისა საწრეო მუშაობამ და ამავე დროს, განუმტკიცა ცოდნა კონკრეტულ საკითხებში.
დღეს ჩატარდა მეორე შეხვედრა მათემატიკაში. გავიხსენეთ
მასის საზომი ერთეულები . ამოვხსენით ამოცანები ამ თემაზე.ბავშვები ძალიან
გახალისდნენ. შეხვედრის შედეგად მოხდა მოსწავლეებში ცოდნის განმტიკება.
დღეს ჩატარდა მესამე საწრეო მუშაობა მეთემათიკაში. შევასრულეთ შემაჯამებელი სამუშაო და კიდევ ერთხელ მოვახდინეთ სიგრძისა და მასის საზომი ერთეულების შესახებ ცოდნის განმტკიცება.
დღეს ჩატარდა მეოთხე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში. შევასრულეთ
გამოთვლები: მრავალნიშნა რიცხვების შეკრება-გამოკლებაზე.მოსწავლეებში
მოხდა ცოდნის განმტკიცება და გაღრმავება. გავიხსენეთ და გამოვიყენეთ
მრავალნიშნა რიცხვების შეკრება გამოკლების თვისებები.
შეხვედრა საინტერესოდა ძალიან ნაყოფიერი გამოვიდა.
დღეს ჩატარდა მეხუთე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში. განვიმტკიცეთ ცოდნა
მრავალნიშნა რიცხვების გამოკლების თვისების შესახებ. მოსწავლეებმა
ხალისით შეასრულეს მაგალითები, მრავალნიშნა რიცხვების გამოკლებაზე .
შეხვედრა ძალზე საინტერესო და ნაყოფიერი აღმოჩნდა მოსწავლეთათვის.
მრავალნიშნა რიცხვების შეკრება-გამოკლების თვისებები.
ამოვხსენით თემის შესაფერისი ამოცანები. ვიმსჯელეთ და ვიმუშავეთ
თემის ირგვლივ საკითხებზე. შეხვედრის შედეგად მოხდა ბავშვებში ცოდნის გაღრმავება. ბავშვებმა ხალისით შეასრულეს მიცემული დავალებები.
დღეს ჩატარდა მეშვიდე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში. შევასრულეთ
შემაჯამებელი სამუშაო № 2 -თემაზე მრავალნიშნა რიცხვების შეკრება
გამოკლება. მოსწავლეებმა შეასრულეს სავარჯიშოები მრავალნიშნა
რიცხვების შეკრება გამოკლებაზე, რის შედეგადაც მოხდა მათი ცოდნის
გაღრმავება - განმტკიცება.
დღეს ჩატარდა მერვე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში. ჩვენი
შეხვედრის თემა გახლდათ: მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება
ერთნიშნა რიცხვზე. ბავშვებმა ხალისით შეასრულეს
მაგალითები და გააკეთეს შესაბამისი ჩანაწერები. შეხვედრამ
ხალისიანად და საინტერესოდ ჩაიარა. შეხვედრის შედეგად
მოხდა მოსწავლეებში ცოდნის გაღრმავება.
ჩვენი შეხვედრის თემა იყო, მრავალნიშნა რიცხვების
გამრავლება ორნიშნა რიცხვზე. მოსწავლეებმა
შეასრულეს მაგალითები რის შედეგადაც მოხდა
მათი ცოდნის განმტკიცება- გაღრმავება.
დღეს ჩატარდა რიგით მეათე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი შეხვედრის თემა გახლდათ, მრავალინშნა რიცხვის გამრავლება
სამნიშნა რიცხვზე. შეხვედრამ ხალისიანად და საინტერესოდ
ჩაიარა რის შედეგადაც მოხდა მოსწავლეებში ცოდნის განმტკიცება.
დღეს ჩატარდა რიგით მეთერთმეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი შეხვედრის თემა გახლდათ, მრავალნიშნა რიცხვის ერთნიშნა
რიცხვზე გაყოფა. ჩვენ შევასრულეთ ამოცანები და მაგალითები.
შესრულებული დავალებების შედეგად მოხდა მოსწავლეებში, ცოდნის განმტკიცება. შეხვედრა ძალზე საინტერესო და სასიამოვნო აღმოჩნდა მოსწავლე-თათვის.
დღეს ჩატარდა რიგით მეთორმეთე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი შეხვედრის თემა გახლდათ, ნაშთიანიგაყოფა. შევასრულეთ მაგალითები, ვიმსჯელეთ და დავასაბუთეთ მიღებული პასუხები.
ჩვენი შეხვედრის თემა გახლდათ, ნაშთიანიგაყოფა. შევასრულეთ მაგალითები, ვიმსჯელეთ და დავასაბუთეთ მიღებული პასუხები.
შეხვედრამ ხალისიანად ჩაიარა, შეხვედრის შედეგად მოხდა
დრეს ჩატარდა რიგით მეცამეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი დღევანდელი შეხვედრის თემა გახლდათ " მრავალნიშნა რიცხვების
გამრავლება-გაყოფა"-ზოგადი უნარების გამოყენებით.
მოსწავლეებმა ჩემი დახმარებით შესრულეს ამოცანები,რის შედეგადაც
მოხდა მოსწავლეებში ცოდნის განმტკიცება. შეხვედრა საინტერესოდ და ხალისიანადწარიმართა.
დღეს ჩატარდა რიგით მეთოთხმეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
მოსწავლეებმა დაწერეს რიგით № 3 - შემაჯამებელი სამუშაო.
მოხდა მათი ცოდნის შეჯამება რათა უკეთ დავინახო სად და რა საკითხში
ესაჯიროებათ ჩემი დახმარება, რომ შემდგომ სწორედ იქ მოხდეს საკითხზე
ჩაღრმავება. შეხვედრის შედეგად მოხდა მოსწავლეებში ცოდნის განმტკიცება.
დღეს ჩატარდა რიგით მეთხუთმეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი შეხვედრის თემა გახლდათ, მანძილის სიჩქარისა და დროის განსაზღვრა.
შევასრულეთ ამოცანები : მანძილის სიჩქარისა და დროის განსაზღვრის ელემენ-
ტების გამოყენებით. შეხვედრის შედეგად მოხდა მოსწავლეებში
ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი უნარების განვითარება.
დღეს ჩატარდა რიგით მეთექვსმეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი შეხვედრისა და განხილვის თემა გახლდათ განტოლება. გავიხსე-
ნეთ განტოლების ამოხსნის თვისებები და შევასრულეთ განტოლებები .
შეხვედრის შედეგად მოხდა მოსწავლეებში მათემატიკის მიმართ
ინტერესის გაღვივება და კვლევითი უნარების განვითარება.
დღეს ჩატარდა რიგით მეჩვიდმეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი შეხვედრის თემა გახლდათ, მონაცემთა ანალიზი, დიაგრამა,
პიქტოგრამა. დავხაზეთ დაფაზეც და სამუშაო ფურცლებზეც, დია-
გრამები და პიქტოგრამები. შევასრულეთ მათი მონაცემთა ანალიზი.
მოსწავლეებმა წარმოგვიდგინეს თავ- თავიანთი ნამუშევრები და თვი-
თონვე გამოხატეს უდიდესი ინტერესი და კმაყოფილება ასეთი მათთ-
ვის საინტერესო თემის მიმართ . შეხვედრის შედეგად მოხდა მოსწავლე-
ებში ცოდნის განმტკიცება და საგნისადმი ინტერესის გაღვივება.
დღეს ჩატარდა რიგით მეთვრამეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
ჩვენი შეხვედრის თემა გახლდათ-პრიზმა, ცილინდრი და სფერო.
მოსწავლეებმა ჩემი დახმარებით ჩამოთვალეს და ჩამოწერეს
ჩვენს ირგვლივ არსებული: პრიზმის, ცილინდრისა და სფეროს
ფორმის ფიგურები. ბავშვებმა დაფაზე და რვეულებში
გააკეთეს პრიზმის,ცილინდრისა და სფეროს ნახაზები.
შეხვედრა საინტერესო და სახალისო გამოვიდა მოსწავლეთათვის,
რის შედეგადაც მოხდა საგნის მიმართ: ინტერესის გაღვივება,
ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი უნარების განვითარება.
დღეს ჩატარდა მეცხრამეტე საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.
მოსწავლეებმა დაწერეს შემაჯამებელი სამუშაო.
ბავშვებმა შეასრულეს ტესტური დავალებები, რის შე-
დეგადაც მოხდა მათ მიერ მიღებული ცოდნის შეჯამება.
შეხვედრის შედეგად მოხდა მოსწავლეებში: ცოდნის
განმტკიცება, საგნის მიმართ ინტერესის გაღვივება და
Комментариев нет:
Отправить комментарий